Na czym można oszczędzić, prowadząc biznes Contact Center?
Nie ulega wątpliwości, że największą część budżetu pochłania zatrudnianie pracowników, którzy zajmują się przetwarzaniem danych. Zredukowanie takich kosztów się to bariera trudna do przeskoczenia, ponieważ gdy o tym myślimy, przed oczami stawiają się dwa rozwiązania:
- zwiększenie wydajności pracy - co nie rozwiązuje problemu, bo za większą wydajność obecnych pracowników lub za zatrudnienie lepszej klasy specjalisty należy zapłacić więcej,
- obniżenie wypłat i zwolnienia - ale to też nie rozwiązuje problemu - z oczywistych względów.
Może się więc okazać, że nawet w fazie gwałtownego wzrostu i tak nie będziemy mogli znacząco zwiększyć dochodu do zainwestowania w dalszy rozwój firmy - bo zawsze będą potrzebni nowi pracownicy do obsługiwania większej ilości zleceń.
Ale co gdyby okazało się, że to, co obecnie robią pracownicy podczas procesu ticketowania, może wykonać także automat? W dodatku mniej zawodny niż dotychczasowy personel? Brzmi mało prawdopodobnie?
Ale to jest możliwe.
Unclassified dostarcza takie rozwiązanie - SM.ai. Twoja obsługa ITSM nie będzie już więcej wymagała ogromnych budżetów na zatrudnianie nowych pracowników. W zamian będą oni mogli zająć się innymi, bardziej ambitnymi zadaniami i czuć większą satysfakcję z wykonywanej pracy.
SM.ai email2ticket jest także odporne na wszelkie zmiany, które zachodzą w systemach integracyjnych, w których porusza się Twoja firma. Oznacza to, że możesz także uniknąć kosztów utrzymania i rozwoju oprogramowania wewnątrz Twojej firmy. Dlaczego?
Ponieważ dostarczamy rozwiązanie inteligentne - które samo się uczy i jest w stanie rozpoznać zmiany w systemie oraz samodzielnie się do nich zaadaptować.
Na obecną chwilę jesteśmy w stanie zaoferować Ci obsługę kontaktów e-mailowych, jednak zaczynamy prace nad modułem umożliwiającym tworzenie zgłoszeń na podstawie rozmów telefonicznych.
Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak to działa i jak wiele zmienia automatyzacja w Contact Center!