- nauczymy Cię świadomego prowadzenia procesu obsługi Klienta według wybranego modelu sprzedaży,
- pokażemy Ci istotę wprowadzania elementów sprzedaży relacyjnej oraz wskażemy narzędzia i modele do tego potrzebne,
- podczas szkolenia wypracujemy właściwą postawę handlowca w rozmowach biznesowych, wprowadzimy elementy savoir vivre do spotkań z partnerami biznesowymi,
- zaznajomimy Cię z wybranymi typami Klientów,
- poznasz narzędzia komunikacji interpersonalnej w biznesie oraz techniki sprzedażowe i negocjacyjne.
Techniki sprzedaży i budowanie relacji z klientem
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Program szkolenia
- Proces sprzedażowy - „analiza krok po kroku”
- Aktualne trendy rynkowe i zachowania Klientów vs planowanie procesu sprzedażowego
- Analiza wybranych modeli procesu sprzedażowego dla wybranych kanałów sprzedaży - Przygotowanie i planowanie pracy handlowca
- „Plan jest niczym, planowanie jest wszystkim”- skuteczne metody planowania handlowca
- Korzyści z planowania – dla Klienta i Handlowca
- Planowanie działań - skuteczność rozmów handlowych w lejku sprzedażowym
- Wiedzieć co, kiedy i jak czyli przygotowanie do spotkania handlowego - Komunikacja w sprzedaży
- „Mapa to nie terytorium” – zasady dotyczące postrzegania i komunikacji
- Buyer Persona – jak rozpoznać czego pragnie Klient?
- Pozostawić dobre wrażenie – w jaki sposób budować personalną przewagę konkurencyjną? – savoir vivre v biznesie
- Właściwe pytania we właściwym czasie – przegląd metod dotyczących badania potrzeb Klienta
- Narzędzia komunikacji z Klientem – analiza pod kątem etapu procesu sprzedażowego
- Różnice w znaczeniach – istota precyzji w komunikacji z Klientem - Budowanie relacji z Klientem w nowej rzeczywistości
- Psychologiczne aspekty budowania relacji
- Typologia kolorystyczna jako komunikacyjny „kod dostępu” do zrozumienia innych
- Jak dopasować własny styl do stylu Klienta i co z tego będzie miał Handlowiec?
- Słuchać uważniej i rozumieć Klientów - komunikacyjne 4 Uszy Von Thuna
- „Klucz do Klienta” - zwroty budujące relacje i takie, które oddalają od Klienta - Typy klientów w sprzedaży i obsłudze Klienta – praktyczna instrukcja obsługi
- „Nadając na tej samej fali” – charakterystyka różnych typów Klientów
- Mój własny styl zachowania i podejmowania decyzji jako Klient
- W jaki sposób pracować z różnymi typami Klientów - Proponowanie właściwych rozwiązań – sztuka prezentacji doradczej
- Na co zwracają uwagę Klienci?
- Język strat czy język korzyści – co działa korzystniej?
- Mam dla Pana/i rozwiązanie, czyli o nowoczesnym rekomendowaniu propozycji
- Prezentacja sprzedażowa – jak w ciekawy sposób przedstawić rozwiązania handlowe? - Przegląd wybranych technik sprzedaży
- Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej
- Techniki sprzedaży i narzędzia komunikacji w sprzedaży
- Techniki wykorzystywane w sytuacji zastrzeżeń Klientów - technika outframingu i reframingu i inne, wykorzystywane w sytuacji zastrzeżeń Klientów - Elementy negocjacji handlowych
- Zespołowa gra negocjacyjna umożliwiająca poznanie własnych sposobów na podejmowanie decyzji w sytuacji „różnicy interesów”
- 5 strategii negocjowania – do czego dążysz w trakcie negocjacji?
- Etapy negocjacji, lista spraw i cel negocjacyjny – co daje dobre przygotowanie do negocjacji?
- Jakie techniki warto stosować w negocjacjach by Klient czuł się dobrze? Analiza wybranych technik negocjacyjnych
Trener
Żaneta Mańka
Doświadczony trener sprzedaży, coach, manager i handlowiec. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, B2B, B2C oraz zarzadzaniu działem sprzedaży. Wiedzę i praktykę w tym obszarze nabyła dzięki umiejętnemu połączeniu licznych szkoleń́ z zakresu komunikacji, pracy z trudnym klientem, negocjacji, asertywności, sprzedaży oraz pokrewnych, z ponad 13 letnią praktyką zawodową na stanowiskach handlowych w dużych organizacjach. Ukończyła studia wyższe na kierunku Zarządzanie, Coaching i Mentoring w organizacji oraz Psychologia w Biznesie i Studia Podyplomowe z zakresu Analizy Transakcyjnej. Wiele kursów oraz certyfikatów potwierdzają jej uprawnienia, m.in.: ITAA – The International Transactional Analysis Association – praktyk Analizy Transakcyjnej 101, Akredytowany asesor CAADC, Akredytowany trener Thomas PPA, Akredytowany facylitator APMG International, Absolwentka Szkoły Zarządzania Sprzedażą McHayes&StewardGroup z dyplomem Praktyka Sprzedaży.
Koszt 2 - dniowego szkolenia – 1 500,00 zł/netto
Jak zapisać się na szkolenie?
- Możesz wypełnić formularz elektroniczny lub w wersji papierowej formularz do edycji i wysłać na adres uslugirozwojowe@technopark.kielce.pl
- Po otrzymaniu Twojego formularza zgłoszeniowego zostanie wystawiona faktura VAT z wszelkimi danymi do zapłaty i zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu.
- Po uiszczeniu opłaty za dane warsztaty/szkolenia prosimy o przesłanie potwierdzenia zapłaty na wyżej podany adres mailowy.
- W wypadku nie wniesienia opłaty rezerwacja na warsztaty/szkolenia zostaje anulowana.
Więcej informacji
Paulina Borończyk
Tel.: 41 278 72 14 lub 278 72 00 wew. 1014
paulina.boronczyk@technopark.kielce.pl