Aktualności
2014-12-04
Interesujące spotkanie w KPT
Kolejny Show Room zorganizowany przez KPT spotkał się z dużym zainteresowaniem. Tym razem rozmawiano o nowych metodach marketingu.
Ponad 100 osób zjawiło się w Dolinie Krzemowej, żeby posłuchać opowieści Moniki Górskiej – dziennikarki i pisarki, poznać zasady grywalizacji przedstawione przez Pawła Tkaczyka oraz dowiedzieć się na czym polega Lean Marketing. O tym ostatnim zagadnieniu opowiadał Rahim Blak, artysta z zacięciem biznesowym, który mimo młodego wieku, założył już kilka startupów. W spotkaniu uczestniczyli przedsiębiorcy, marketingowcy, lokatorzy KPT, a także studenci. Wszyscy z zainteresowaniem słuchali prowadzących i aktywnie uczestniczyli w konkursach zorganizowanych przez KPT. Do wygrania były m.in. książki autorstwa naszych prelegentów Pawła Tkaczyka oraz Moniki Górskiej.
Monika Górska jest ekspertem storytellingu, czyli innowacyjnej strategii rozwoju i budowania marki. Tworzyła opowieści marketingowe dla wielu znanych firm. Jest również uznanym reżyserem, scenarzystą i dziennikarzem TVP.
Paweł Tkaczyk to ceniony ekspert w dziedzinie grywalizacji. Od lat zajmuje się nowoczesnym marketingiem. Autor dwóch bardzo popularnych publikacji „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”, które znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów.
Rahim Blak jest założycielem grupy ClickCommunity - agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Obecnie koncentruje całą uwagę na e-marketingu i marketingu społecznościowym.
Ponad 100 osób zjawiło się w Dolinie Krzemowej, żeby posłuchać opowieści Moniki Górskiej – dziennikarki i pisarki, poznać zasady grywalizacji przedstawione przez Pawła Tkaczyka oraz dowiedzieć się na czym polega Lean Marketing. O tym ostatnim zagadnieniu opowiadał Rahim Blak, artysta z zacięciem biznesowym, który mimo młodego wieku, założył już kilka startupów. W spotkaniu uczestniczyli przedsiębiorcy, marketingowcy, lokatorzy KPT, a także studenci. Wszyscy z zainteresowaniem słuchali prowadzących i aktywnie uczestniczyli w konkursach zorganizowanych przez KPT. Do wygrania były m.in. książki autorstwa naszych prelegentów Pawła Tkaczyka oraz Moniki Górskiej.
Monika Górska jest ekspertem storytellingu, czyli innowacyjnej strategii rozwoju i budowania marki. Tworzyła opowieści marketingowe dla wielu znanych firm. Jest również uznanym reżyserem, scenarzystą i dziennikarzem TVP.
Paweł Tkaczyk to ceniony ekspert w dziedzinie grywalizacji. Od lat zajmuje się nowoczesnym marketingiem. Autor dwóch bardzo popularnych publikacji „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”, które znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów.
Rahim Blak jest założycielem grupy ClickCommunity - agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Obecnie koncentruje całą uwagę na e-marketingu i marketingu społecznościowym.
Organizacja wydarzenia była możliwa dzięki realizacji projektu „Perspektywy RSI Świętokrzyskie - IV Etap" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Galeria zdjęć