Aktualności
2014-12-03
Nowoczesne metody marketingu w KPT
Monika Górska jest jednym z niewielu ekspertów storytellingu, czyli innowacyjnej strategii rozwoju i budowania marki. Tworzyła opowieści marketingowe dla wielu znanych firm. Ponadto jest również uznanym reżyserem, scenarzystą i dziennikarzem TVP. Monika Górska podpowie uczestnikom jak wykorzystywać opowiadanie historii w marketingu firmy. Paweł Tkaczyk to ceniony ekspert w dziedzinie grywalizacji, od lat zajmuje się nowoczesnym marketingiem. Podczas spotkania w KPT Pokaże uczestnikom jak zmienić zachowania ludzi stosując mechanizmy znane z gier. Autor dwóch bardzo popularnych publikacji „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”, które znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów. Rahim Blak jest założycielem grupy ClickCommunity - agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Obecnie koncentruje całą uwagę na e-marketingu i marketingu społecznościowym. Podczas spotkania przedstawi zasady lean marketingu dla start’upów oraz wskaże, jak ważne dla początkującego przedsiębiorcy jest testowanie pomysłów oraz prototypów.
Współorganizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Edukacja przez Internet. Osoby, które chcą wziąć udział w spotkaniu muszą się wcześniej zarejestrować tutaj
Więcej informacji udziela Dorota Kamińska tel.
41 278 72 00 wew. 1011, lub pod adresem e-mail: dorota.kaminska@technopark.kielce.pl
Program:
16.30 -17.00 Rejestracja gości.
17.00-17.30 "Kto opowie najlepszą historię- Storytelling w budowaniu marki" - dr Monika Górska.
17.30-18.00 "O wstrzykiwaniu frajdy w aplikacje-podstawy grywalizacji i dobre case studies" Paweł Tkaczyk.
18.00-18.45" Lean Marketing dla Twojego Startupu, czyli o działaniach e-marketingowych we wczesnej fazie rozwoju startupów i firm - Rahim Black.
18.45 Poczęstunek i networking
Prelegenci:
Monika Górska - założycielka Fabryki Opowieści specjalizującej się w storytellingu, jako innowacyjnej strategii rozwoju i budowania marki. Charyzmatyczny trener, spiker i coach. Jedna z niewielu ekspertów storytellingu w Polsce. Od ponad 20 lat z nieuleczalną pasją zbiera i oprawia opowieści jako reżyser, scenarzysta i dziennikarz TVP, co zaowocowało kilkunastu nagrodami w Polsce i za granicą. Autorka ponad stu form dokumentalnych, widowisk teatralnych, koncertów i filmów promocyjnych. Swoje opowieści powierzyli jej m.in. Wiliam Wharton, Philipp Glass, Leszek Możdżer, Goran Bregovic, Stefan Stuligrosz, Jerzy Stuhr, Agata Buzek, Tomasz Stańko, Kasia Nosowska, Gapa złodziej a także Amica, Galenica-Pharma, MPK i VOX i wielu innych.
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, napisał dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Rahim Blak
Rahim Blak - CEO i współzałożyciel grupy click community
(clickcommunity.pl) - agencji social media oraz platformy aplikacji
clickapps.eu. Obecnie uwagę poświęca zagadnieniu Social CRM. Swój
najnowszy startup edrone.me - pozycjonuje jako "Pierwszy CRM dla
e-commerce". Absolwent ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, Jest członkiem rady
przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i
social media na MBA w Łodzi i WSE w Krakowie.