Aktualności
2014-10-06
Nowa oferta KPT
Do wielu usług, oferowanych przez KPT dodajemy Studio LabDesign. Przygotowujemy duże zlecenia graficzne, ale tworzymy także wizytówki, logotypy oraz kalendarze i kartki świąteczne.
Studio Labdesign zajmuje się rebreandingiem czyli zmianą wizerunku marki, przygotowuje różnorodne publikacje a także tworzy witryny internetowe. Wachlarz usług jest bardzo szeroki.
- Na początek Studio LabDesign wzięło już udział w konkursie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na logo służące promocji i identyfikacji polskiego sektora rolno-spożywczego. Przedstawiliśmy bardzo ciekawą propozycję. Mamy nadzieję, że się spodoba i studio będzie miało wielu klientów – mówi Szymon Mazurkiewicz, dyrektor Kieleckiego parku Technologicznego.
Jak podkreśla oferta KPT jest bardzo konkurencyjna.
- Mamy doświadczonych pracowników, którzy potrafią kreatywnie pracować przy wielu rodzajach projektów. Tworzyli m.in. kampanie reklamowe projektów unijnych, reklamy wielkoformatowe, różnorakie publikacje wśród nich Puls Przedsiębiorczości. Efektem ich pracy jest także kilkadziesiąt rebrandingów firm z naszego regionu – dodaje Szymon Mazurkiewicz.
Osoby, które są zainteresowane współpracą ze studiem mogą kontaktować się z Działem Promocji i PR Kieleckiego Parku Technologicznego. Numer telefonu 41 278-72-00 wew. 1032, e-mail tomasz.purski@technopark.kielce.pl
Studio Labdesign zajmuje się rebreandingiem czyli zmianą wizerunku marki, przygotowuje różnorodne publikacje a także tworzy witryny internetowe. Wachlarz usług jest bardzo szeroki.
- Na początek Studio LabDesign wzięło już udział w konkursie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na logo służące promocji i identyfikacji polskiego sektora rolno-spożywczego. Przedstawiliśmy bardzo ciekawą propozycję. Mamy nadzieję, że się spodoba i studio będzie miało wielu klientów – mówi Szymon Mazurkiewicz, dyrektor Kieleckiego parku Technologicznego.
Jak podkreśla oferta KPT jest bardzo konkurencyjna.
- Mamy doświadczonych pracowników, którzy potrafią kreatywnie pracować przy wielu rodzajach projektów. Tworzyli m.in. kampanie reklamowe projektów unijnych, reklamy wielkoformatowe, różnorakie publikacje wśród nich Puls Przedsiębiorczości. Efektem ich pracy jest także kilkadziesiąt rebrandingów firm z naszego regionu – dodaje Szymon Mazurkiewicz.
Osoby, które są zainteresowane współpracą ze studiem mogą kontaktować się z Działem Promocji i PR Kieleckiego Parku Technologicznego. Numer telefonu 41 278-72-00 wew. 1032, e-mail tomasz.purski@technopark.kielce.pl