Aktualności
2011-06-20
Audyt Marketingowy Młodej Firmy
Wsparcie 3D.
![](../img/ammf_logo_male.jpg)
Miło nam poinformować, że od 1 marca 2011 r. rozpoczęliśmy realizację projektu pt. "Audyt Marketingowy Młodej Firmy" (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu", którego celem jest wzmocnienie sieci Instytucji Otoczenia Biznesu, poprzez wprowadzenie nowej usługi doradczej o charakterze proinnowacyjnym - dedykowanej przedsiębiorstwom w początkowej fazie działalności.
Audyt Marketingowy Młodej Firmy wpłynie na wzrost świadomości młodych przedsiębiorców w zakresie potrzeby wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie, co może przełożyć się na wzrost ich konkurencyjności.
Audyt to ocena działań marketingowych oraz wskazanie potencjalnych szans i zagrożeń dla firmy. Ukończony będzie raportem zwierającym rekomendacje dla firm wskazujące działania prorozwojowe i innowacyjne. Do czerwca 2013 r. usługa będzie świadczona bezpłatnie dla 120 firm, które otrzymają zaświadczenie o udzielonej pomocy de minimis.
WSPARCIE 3D...
Diagnoza
- w przedsiębiorstwach, które zgłoszą się do projektu zostanie
przeprowadzone badanie kwestionariuszowe oraz bezpośredni wywiad
skoncentrowany na podejmowanych w firmie działaniach marketingowych.
Eksperci i konsultanci ocenioną przede wszystkim podejmowane w firmie
działania marketingowe zgodnie z koncepcją 4P (produkt, cena,
dystrybucja, promocja) lub 7P (produkt, cena dystrybucja, promocja,
ludzie, proces, świadectwo materialne) oraz wskażą potencjalne szanse i
zagrożenia dla firmy w obszarze marketingu dla jej produktów i usług.
Definicja - efektem audytu
będzie raport, zawierający rekomendacje, które umożliwią podjęcie przez
firmę działań pro-rozwojowych i innowacyjnych, a także posłuży do
zbudowania strategii marketingowej dla firmy.
Działanie - wnioski i rekomendacje będące wynikiem analizy mogą zostać przez firmy wykorzystane do wprowadzenia zmian, które przyczynią się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej na Jednolitym Rynku Europejskim.
Przeczytaj więcej o oferowanej usłudze Działanie - wnioski i rekomendacje będące wynikiem analizy mogą zostać przez firmy wykorzystane do wprowadzenia zmian, które przyczynią się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej na Jednolitym Rynku Europejskim.
![](../img/logotypy_ammf.jpg)
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna
Gospodarka.
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość