Aktualności
2013-08-16
KPT zaprasza do udziału w konkursie
Rusza konkurs dla start-upów organizowany przez agencję LEWIS PR przy wsparciu Polskich Parków Technologicznych. Zwycięska firma wygra półroczną obsługę PR oraz pakiet szkoleń e-learningowych. Do udziału w rywalizacji zaprasza także KPT.
Konkurs „Houston, mamy start-up!” skierowany jest do firm, które chcą prowadzić innowacyjną działalność. Dzięki nagrodzie ufundowanej przez LEWIS PR, zwycięski start-up będzie mógł ze swoimi produktami, usługami i ideami biznesowymi dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Konkurs ma też pokazać społeczną i biznesową wartość start-upów.
- Jako agencja współpracująca z branżą technologiczną i młodymi przedsiębiorcami doskonale wiemy jak ciężki bywa start na polskim rynku. Zdajemy sobie też sprawę, że czasem nawet najlepsze pomysły, mogą się nie przyjąć na rynku jeśli nie dotrą do odpowiednich osób. Dlatego staramy się pomagać i wspierać młodych przedsiębiorców – wyjaśnia Łukasz Kluj, dyrektor regionalny Europy Środkowo-Wschodniej w LEWIS PR.
Nagrodą dla zwycięskiego start-upu jest półroczna obsługa przez agencję. Fundator nagrody opracuje strategię komunikacji, przeprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się obsługą kanałów social media zwycięskiego start up. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres konkurs@lewispr.com linku do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube, na którym właściciele start-upu w niebanalny sposób, w ciągu jednej minuty, opowiedzą dlaczego właśnie to ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową. Więcej informacji o konkursie oraz regulamin na www.lewispr.pl.
Konkurs „Houston, mamy start-up!” skierowany jest do firm, które chcą prowadzić innowacyjną działalność. Dzięki nagrodzie ufundowanej przez LEWIS PR, zwycięski start-up będzie mógł ze swoimi produktami, usługami i ideami biznesowymi dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Konkurs ma też pokazać społeczną i biznesową wartość start-upów.
- Jako agencja współpracująca z branżą technologiczną i młodymi przedsiębiorcami doskonale wiemy jak ciężki bywa start na polskim rynku. Zdajemy sobie też sprawę, że czasem nawet najlepsze pomysły, mogą się nie przyjąć na rynku jeśli nie dotrą do odpowiednich osób. Dlatego staramy się pomagać i wspierać młodych przedsiębiorców – wyjaśnia Łukasz Kluj, dyrektor regionalny Europy Środkowo-Wschodniej w LEWIS PR.
Nagrodą dla zwycięskiego start-upu jest półroczna obsługa przez agencję. Fundator nagrody opracuje strategię komunikacji, przeprowadzi szkolenie medialne, a także zajmie się obsługą kanałów social media zwycięskiego start up. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wysłanie na adres konkurs@lewispr.com linku do wideo zamieszczonego w serwisie YouTube, na którym właściciele start-upu w niebanalny sposób, w ciągu jednej minuty, opowiedzą dlaczego właśnie to ich firma powinna wygrać obsługę PR-ową. Więcej informacji o konkursie oraz regulamin na www.lewispr.pl.
Galeria zdjęć