Aktualności

2013-06-19

Audyt Marketingowy Młodej Firmy dobiega końca


Przez dwa lata realizacji projektu prawie 120  firm z całej Polski poddało ocenie swoje działania marketingowe. Było to możliwe dzięki realizacji przez Kielecki Park Technologiczny projektu "Audyt Marketingowy Młodej Firmy - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu" Pieniądze na ten cel 2 mln 600 tysięcy  złotych pochodziło  z  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 

Głównym założeniem projektu było zidentyfikowanie i ocena działań młodych przedsiębiorców. Chodziło o firmy funkcjonujące na rynku do 3 lat a następnie opracowanie rekomendacji w zakresie wdrożenia innowacji marketingowych. W ramach audytu eksperci i konsultanci wizytowali przedsiębiorstwa i badali takie elementy zarządzania marketingowego w firmie jak: świadomość otoczenia marketingowego, marketing mix, system analizy i planowania marketingowego, organizacja działań informacyjno-promocyjnych. W oparciu o dokonaną ocenę przedstawiciele firm otrzymali opracowywany raport z konkretnymi zaleceniami i propozycjami zmian działań marketingowych mających pomóc przedsiębiorcy wzmocnić swoją pozycję na rynku oraz poprawić sprzedaż oferowanych produktów i usług.
Dziś w  Gliwicach odbyło się spotkanie podsumowujące dotychczasowe działania. Wzięli w nim udział przedstawiciele Kieleckiego Parku Technologicznego, Agencji Rozwoju Lokalnego sp. z o.o. w Gliwicach oraz Górnośląskiej Agencji Promocji Przedsiebiorczości S.A. w Katowicach.

Projekt "Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu" został dofinansowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 5.2 Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym.

Powrót