Aktualności
2013-06-19
Warsztaty dla młodych projektantów i wielbicieli designu w KPT
Wystawa prac studentów, którzy przez prawie rok współpracowali z ogólnopolskimi firmami oraz warsztaty dla projektantów i wielbicieli designu zakończą drugą edycję projektu "Design nowy wymiar komercjalizacji wiedzy". Zapraszamy do odwiedzenia KPT.
Na realizację projektu przeznaczono prawie pół miliona złotych, które Kielecki Park Technologiczny pozyskał z Narodowego Centrum Badań. Środki zostały przeznaczone na ożywienie współpracy między studentami kierunków artystycznych, a przedsiębiorcami. Podczas spotkania będzie można obejrzeć wystawę projektów, nad którymi przez ostatnich parę miesięcy pracowali studenci kierunków artystycznych z Kielc i Krakowa.
- Zachęcamy do odwiedzenia Parku i obejrzenia wystawy, bo będzie można zobaczyć bardzo ciekawe, świeże i ogromnie interesujące projekty młodych designerów. Przygotowaliśmy także serię ciekawych spotkań z ludźmi zajmującymi się designem już od wielu lat - informuje dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz.
Liczymy na obecność młodych projektów, studentów, absolwentów i pracowników naukowych. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się m.in. jak zaprezentować swoje projekty oraz jak rozmawiać z inwestorem czyli klientem. Specjaliści podpowiedzą także jak wykreować wizerunek, aby stał się znaną marką. Ekspozycje będzie dostępna dla zwiedzających 27 i 28 czerwca.
- Zachęcamy do odwiedzenia Parku i obejrzenia wystawy, bo będzie można zobaczyć bardzo ciekawe, świeże i ogromnie interesujące projekty młodych designerów. Przygotowaliśmy także serię ciekawych spotkań z ludźmi zajmującymi się designem już od wielu lat - informuje dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz.
Liczymy na obecność młodych projektów, studentów, absolwentów i pracowników naukowych. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się m.in. jak zaprezentować swoje projekty oraz jak rozmawiać z inwestorem czyli klientem. Specjaliści podpowiedzą także jak wykreować wizerunek, aby stał się znaną marką. Ekspozycje będzie dostępna dla zwiedzających 27 i 28 czerwca.
Więcej informacji o projekcie tutaj.
Kreacja-Innowacja-Design 27-28 czerwca 2013 r.
I dzień - 27 czerwca 2013 r.
9.00-15.00 Personal branding (dwudniowe warsztaty dla 20 osób)
Prowadzący: Aureliusz Górski
9.00-15.00Jak rozmawiać z inwestorem? Jak prezentować swoje pomysły? (dwudniowe warsztaty dla 20 osób)
Prowadzący: Piotr Wróblewski
9.00-15:00 - Wystawa prac Uczelnianych Designerskich Zespołów Zadaniowych.
Ekspozycja projektów, nad którymi przez ostatnich parę miesięcy pracowali młodzi projektanci w Kielc i Krakowa. Można będzie zobaczyć m,in. zwycięską pracę tj. kominek wraz z akcesoriami wykonany dla firmy Nebiolo Polska Sp. zoo, chłopięce spodnie jeansowe dla firmy odzieżowej Barbaras, meble systemowe i modułowe dla małych mieszkań dla firmy Fuerte Design Polska s.c. Maciej Szczepaniak, Bartosz Kluza, Marcin Słowik oraz wiele innych.
II dzień 28 czerwca 2013 r.
9.00-15.00Jak rozmawiać z inwestorem? Jak prezentować swoje pomysły? (dwudniowe warsztaty 20 osób)
Prowadzący: Piotr Wróblewski
9.00-15.00Personal branding (dwudniowe warsztaty 20 osób)
Prowadzący: Aureliusz Górski
9.00-15:00Wystawa prac Uczelnianych Designerskich Zespołów Zadaniowych
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA.
WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE NA DWUDNIOWE WARSZTATY NA ADRES
malgorzata.chmielewska@technopark.kielce.pl.
Osoby zarejestrowane otrzymają maila zwrotnego z potwierdzeniem udziału.
WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE NA DWUDNIOWE WARSZTATY NA ADRES
malgorzata.chmielewska@technopark.kielce.pl.
Osoby zarejestrowane otrzymają maila zwrotnego z potwierdzeniem udziału.
PROWADZĄCY:
Aureliusz Górski
Właściciel i trener Grupy Eksperckiej. Od 2005 roku związany jest z branżą szkoleniową. Od 2010 w ramach Akademii persolog uzyskał status trenera certyfikowanego. Doświadczenie zdobywał pracując jako trener w projektach Doradztwa Gospodarczego DGA S.A. oraz GRMG. Szkolił czołowe polskie firmy, m.in.:Sony, ING, PZU S.A., PZU Życie, Multikino SA., Empik Sp. z o.o., Z. CH. Police S.A., APEXnet S.C.
Piotr Wróblewski
Trener Concordia Design. Absolwent UAM, studiów podyplomowych Marketing oraz Design Management. Pracował w firmach z różnych branż oraz na uczelniach: w ScanHoliday, TUI Polska, Meble VOX, WSNHiD i School of Form (akademia designu). Konsultant i trener wspierający firmy w kształtowaniu strategii komunikacji marek. Współautor strategii komunikacji marek i szkoleń m.in. dla firm z Grupy Kapitałowej VOX ? Meble VOX, MaMaMa, SWPS, firmy Limaro, STXNext, Zespołu Szkół DaVinci.