Aktualności
2012-10-08
"Autobus KPT przez ulice Kielc mknie"
"Autobus KPT przez ulice Kielc mknie"
chciałoby się zanucić w ślad za słynnym przebojem Władysława Szpilmana
patrząc na najnowszą kampanię outdoorową Kieleckiego Parku
Technologicznego. Dwa autobusy z reklamami Parku można już zobaczyć na
kieleckich ulicach.
Cel, który został postawiony autorom kampanii to dotarcie do osób, które wierzą w swój potencjał i myślą o założeniu firmy. Dlaczego akurat taka grupa docelowa? - Misją Kieleckiego Parku Technologicznego jest między innymi biznesowe wsparcie kreatywnych i innowacyjnych pomysłów w pierwszym, najtrudniejszym etapie ich wprowadzania na rynek - wyjaśnia kierownik Działu Promocji i Rozwoju Justyna Lichosik. Zależało nam również, żeby reklama uświadomiła przedsiębiorczym osobom, że jest w Kielcach idealne miejsce na start - dodaje dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz, w którym poza merytorycznym wsparciem można otrzymać preferencyjne stawki wynajmu powierzchni biurowej, laboratoryjnej i produkcyjnej. - Nie tylko pomagamy zafunkcjonować nowym firmom na rynku, ale również rozwinąć skrzydła. Takie asocjacje ma wzbudzać reklama z wykorzystaniem wzbijającego się w przestworza samolotu. Park jest po to, żeby dobrze przygotować "pas startowy" i nadać biznesowej podróży właściwy kierunek. To jak przebiegnie lot i czy osiągnie wyznaczony cel, zależy od przedsiębiorcy - kapitana, załogi, którą sobie dobierze oraz od partnerów, których uda mu się pozyskać do wejścia na pokład. W tej ostatniej kwestii również można liczyć na nasze wsparcie. Ulokowanie firmy na terenie Parku daje możliwość współpracy z pozostałymi lokatorami i wymianę doświadczeń. A jest z kim rozmawiać - na dzień dzisiejszy już ponad 60 firm, z różnych branż ma tu swoją siedzibę.
Drugi z pomysłów reklamowych ma zakomunikować poszukiwania innowacyjnych pomysłów na biznes. Zespół Parku fachowym okiem przygląda się koncepcjom, które często nie błyszczą na początku, ale poprzez odpowiedni szlif i stworzenie dogodnych warunków, które oferujemy, mają szansę stać się świetnie prosperującym przedsiębiorstwem. Zachęcamy, aby zgłaszać do nas pomysły, niezależnie od tego czy stanowią już gotowy biznes plan, czy też są dopiero na etapie idei.
Reklamy Kieleckiego Parku Technologicznego umieszczone na autobusach zawierają QR kody. Warto podkreślić, że ma to miejsce po raz pierwszy w naszym mieście. Dzięki temu użytkownik ma możliwość błyskawicznego znalezienia się na stronie www Parku, korzystając np. z odpowiedniego czytnika w swoim telefonie, co może uprzyjemnić oczekiwanie na autobus. Świadomość możliwości tego rozwiązania, tak popularnego w Japonii skąd pochodzą jego autorzy, jest w Polsce wciąż bardzo niska. Tym samym Park ponownie zaznaczył swoje miejsce na mapie innowacji w naszym kraju.
Cel, który został postawiony autorom kampanii to dotarcie do osób, które wierzą w swój potencjał i myślą o założeniu firmy. Dlaczego akurat taka grupa docelowa? - Misją Kieleckiego Parku Technologicznego jest między innymi biznesowe wsparcie kreatywnych i innowacyjnych pomysłów w pierwszym, najtrudniejszym etapie ich wprowadzania na rynek - wyjaśnia kierownik Działu Promocji i Rozwoju Justyna Lichosik. Zależało nam również, żeby reklama uświadomiła przedsiębiorczym osobom, że jest w Kielcach idealne miejsce na start - dodaje dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz, w którym poza merytorycznym wsparciem można otrzymać preferencyjne stawki wynajmu powierzchni biurowej, laboratoryjnej i produkcyjnej. - Nie tylko pomagamy zafunkcjonować nowym firmom na rynku, ale również rozwinąć skrzydła. Takie asocjacje ma wzbudzać reklama z wykorzystaniem wzbijającego się w przestworza samolotu. Park jest po to, żeby dobrze przygotować "pas startowy" i nadać biznesowej podróży właściwy kierunek. To jak przebiegnie lot i czy osiągnie wyznaczony cel, zależy od przedsiębiorcy - kapitana, załogi, którą sobie dobierze oraz od partnerów, których uda mu się pozyskać do wejścia na pokład. W tej ostatniej kwestii również można liczyć na nasze wsparcie. Ulokowanie firmy na terenie Parku daje możliwość współpracy z pozostałymi lokatorami i wymianę doświadczeń. A jest z kim rozmawiać - na dzień dzisiejszy już ponad 60 firm, z różnych branż ma tu swoją siedzibę.
Drugi z pomysłów reklamowych ma zakomunikować poszukiwania innowacyjnych pomysłów na biznes. Zespół Parku fachowym okiem przygląda się koncepcjom, które często nie błyszczą na początku, ale poprzez odpowiedni szlif i stworzenie dogodnych warunków, które oferujemy, mają szansę stać się świetnie prosperującym przedsiębiorstwem. Zachęcamy, aby zgłaszać do nas pomysły, niezależnie od tego czy stanowią już gotowy biznes plan, czy też są dopiero na etapie idei.
Reklamy Kieleckiego Parku Technologicznego umieszczone na autobusach zawierają QR kody. Warto podkreślić, że ma to miejsce po raz pierwszy w naszym mieście. Dzięki temu użytkownik ma możliwość błyskawicznego znalezienia się na stronie www Parku, korzystając np. z odpowiedniego czytnika w swoim telefonie, co może uprzyjemnić oczekiwanie na autobus. Świadomość możliwości tego rozwiązania, tak popularnego w Japonii skąd pochodzą jego autorzy, jest w Polsce wciąż bardzo niska. Tym samym Park ponownie zaznaczył swoje miejsce na mapie innowacji w naszym kraju.
Galeria zdjęć