Aktualności
2012-09-19
KPT chce w ramach rządowego programu promować Polskę w Kanadzie
Kielecki Park Technologiczny chce być jedynym operatorem rządowego programu dotyczącego promocji polskiej gospodarki w Kanadzie. Żeby plan został zrealizowany konieczne jest wygranie przetargu ogłoszonego przez Ministerstwo Gospodarki.
KPT wystartuje w przetargu wspólnie z Polsko-Kanadyjską Izbą Handlową oraz firmą Business Bridge Canada. Oferta, która jutro zostanie złożona w resorcie gospodarki jest już gotowa.
- Przygotowaliśmy dobrą i kompleksową ofertę. Nasi współpracownicy doskonale znają kanadyjski rynek. Mają też ogromne doświadczenie w organizowaniu misji zagranicznych do tego kraju. Projekt ministerstwa jest bardzo interesujący i wart ponad 3,5 mln zł. - informuje dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz.
Jak podkreśla, Kanada trafiła na listę pięciu państw w których w 2013 roku intensywnie będzie promowana polska gospodarka. Kampania promocyjna będzie prowadzona w mediach, organizowane będą spotkania z przedsiębiorcami a także misje zagraniczne.
- Upatruję ogromną szansę w porozumieniu dotyczącym wolnego przewozu towarów i usług pomiędzy terytorium Kanady i Unii Europejskiej. Jeśli dojdzie do podpisania tego porozumienia, bezwzględnie nasz kraj będzie mógł liczyć na wzrost obrotów pomiędzy tymi regionami świata - mówi Szymon Mazurkiewicz.
Program promocji Polski w Kanadzie ma przynieść zwiększenie wymiany handlowej, wesprzeć naszych inwestorów i przyciągnąć kapitał z tego państwa do Polski.
KPT wystartuje w przetargu wspólnie z Polsko-Kanadyjską Izbą Handlową oraz firmą Business Bridge Canada. Oferta, która jutro zostanie złożona w resorcie gospodarki jest już gotowa.
- Przygotowaliśmy dobrą i kompleksową ofertę. Nasi współpracownicy doskonale znają kanadyjski rynek. Mają też ogromne doświadczenie w organizowaniu misji zagranicznych do tego kraju. Projekt ministerstwa jest bardzo interesujący i wart ponad 3,5 mln zł. - informuje dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz.
Jak podkreśla, Kanada trafiła na listę pięciu państw w których w 2013 roku intensywnie będzie promowana polska gospodarka. Kampania promocyjna będzie prowadzona w mediach, organizowane będą spotkania z przedsiębiorcami a także misje zagraniczne.
- Upatruję ogromną szansę w porozumieniu dotyczącym wolnego przewozu towarów i usług pomiędzy terytorium Kanady i Unii Europejskiej. Jeśli dojdzie do podpisania tego porozumienia, bezwzględnie nasz kraj będzie mógł liczyć na wzrost obrotów pomiędzy tymi regionami świata - mówi Szymon Mazurkiewicz.
Program promocji Polski w Kanadzie ma przynieść zwiększenie wymiany handlowej, wesprzeć naszych inwestorów i przyciągnąć kapitał z tego państwa do Polski.