Aktualności
2022-04-04
Certyfikowane Szkolenie: LinkedIn MasterClass & Social Selling
Nawet 80 procent dofinansowania mogą otrzymać przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć udział w certyfikowanym szkoleniu "LinkedIn MasterClass & Social Selling", które w ramach Bazy Usług Rozwojowych organizuje Kielecki Park Technologiczny. Warto się już zapisać, gdyż liczba miejsc jest ograniczona.
Szkolenie odbędzie się w dn. 11 i 12 lipca br. i skierowane jest do właścicieli firm, ich pracowników, osób, które zarządzają stronami na LinkendInie lub chcą założyć tam profil, pracowników działu marketingu, handlowców, samozatrudnionych, ekspertów, freelancerów i wszystkich zainteresowanych tematyką.
Forma szkolenia: stacjonarna
Cena: 2500 zł brutto. UWAGA! Istnieje możliwość dofinansowania kosztów szkolenia nawet w 80% w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Jak otrzymać wsparcie: https://bit.ly/3BRwnYo
Cena: 2500 zł brutto. UWAGA! Istnieje możliwość dofinansowania kosztów szkolenia nawet w 80% w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Jak otrzymać wsparcie: https://bit.ly/3BRwnYo
Liczba miejsc: 15
Zapisy poprzez stronę BUR: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/wys.../uslugi/podglad...
Program:
Dzień 1
Dzień 1
Moduł 1
- Wstęp do LinkedIn - poznanie z główną platformą social media dla biznesu na Świecie
- Persona Marketingowa - określenie Klienta Idealnego (warsztaty)
- Ustawienia profilu osobowego i kwestie techniczne
- Wstęp do LinkedIn - poznanie z główną platformą social media dla biznesu na Świecie
- Persona Marketingowa - określenie Klienta Idealnego (warsztaty)
- Ustawienia profilu osobowego i kwestie techniczne
Moduł 2
- Możliwości profilu osobowego w kwestii budowania sieci kontaktów, social selling i budowania pozycji eksperta
- Optymalizacja profilu osobowego pod LinkedIn SSI
- Analiza publikacji konkurencji, ekspertów i wyciąganie wniosków dot. skutecznych treści na LinkedIn
- Canva i darmowe banki zdjęć - warsztaty z obsługi programu do tworzenia grafik online na potrzeby LinkedIn
- Możliwości profilu osobowego w kwestii budowania sieci kontaktów, social selling i budowania pozycji eksperta
- Optymalizacja profilu osobowego pod LinkedIn SSI
- Analiza publikacji konkurencji, ekspertów i wyciąganie wniosków dot. skutecznych treści na LinkedIn
- Canva i darmowe banki zdjęć - warsztaty z obsługi programu do tworzenia grafik online na potrzeby LinkedIn
Moduł 3
- Różne typy publikacji na LinkedIn - warsztaty z tworzenia treści-
- Strona firmowa na LinkedIn (funkcje, korzyści, możliwości)
- Podsumowanie oraz Q&A
- Różne typy publikacji na LinkedIn - warsztaty z tworzenia treści-
- Strona firmowa na LinkedIn (funkcje, korzyści, możliwości)
- Podsumowanie oraz Q&A
Dzień 2
Moduł 1
- 4 etapy pozyskiwania Klienta w Internecie
- Plan marketingowy i lejkowanie Klienta
- Recycling treści i research tematów do publikacji
- Możliwości researchu i interakcji z użytkownikami LinkedIn z grupy docelowej
- 4 etapy pozyskiwania Klienta w Internecie
- Plan marketingowy i lejkowanie Klienta
- Recycling treści i research tematów do publikacji
- Możliwości researchu i interakcji z użytkownikami LinkedIn z grupy docelowej
Moduł 2
- Analiza aktywności prospectów na LinkedIn
- Metody budowania sieci kontaktów i dostępu do danych osobowych
- Boty na LinkedIn - ułatwienie pracy czy proszenie się o blokady konta
- Analiza aktywności prospectów na LinkedIn
- Metody budowania sieci kontaktów i dostępu do danych osobowych
- Boty na LinkedIn - ułatwienie pracy czy proszenie się o blokady konta
Moduł 3
- System reklamowy LinkedIn - wstęp do możliwości i funkcji systemu reklamowego
- Podsumowanie oraz Q&A w tym test kompetencji po szkoleniu
- System reklamowy LinkedIn - wstęp do możliwości i funkcji systemu reklamowego
- Podsumowanie oraz Q&A w tym test kompetencji po szkoleniu
Prowadzący:
Bartosz Paczyński - przedsiębiorca i doradca marketingowy firm z Polski, USA i Francji. Trener marketingu i sprzedaży. Założyciel Akademii Przedsiębiorczości. Właściciel agencji Content Hero. Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
W swojej karierze pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI. Wystąpienia eksperckie: Polsat News, TVP Warszawa oraz Chilli Zet. Autor publikacji na portalach Money.pl, Forbes, PR News oraz Puls Biznesu. Jego artykuły publikowane były w magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing oraz Social Media Manager.
Bartosz Paczyński - przedsiębiorca i doradca marketingowy firm z Polski, USA i Francji. Trener marketingu i sprzedaży. Założyciel Akademii Przedsiębiorczości. Właściciel agencji Content Hero. Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
W swojej karierze pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI. Wystąpienia eksperckie: Polsat News, TVP Warszawa oraz Chilli Zet. Autor publikacji na portalach Money.pl, Forbes, PR News oraz Puls Biznesu. Jego artykuły publikowane były w magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing oraz Social Media Manager.
Więcej informacji udziela Monika Flaczyńska (Dział Projektów Rozwojowych KPT)
email: monika.flaczynska@technopark.kielce.pl
tel: (+48) 412 787 273
email: monika.flaczynska@technopark.kielce.pl
tel: (+48) 412 787 273