Aktualności
2020-10-30
Natywna przyszłość. Akapit nowym lokatorem Parku
Specjalizują się w reklamie natywnej, tworząc wysokiej jakości, unikalne treści promocyjne dla największych graczy na polskim rynku. Akapit dołącza do społeczności Kieleckiego Parku Technologicznego. Lokując swój biznes przy ul. Olszewskiego 6, firma liczy przede wszystkim na impuls do dalszego rozwoju.
Reklama natywna to przyszłość branży. Według badań LinkedIn Marketing Solutions, 70 proc. osób chce dowiadywać się o produktach poprzez treści, a nie poprzez tradycyjne reklamy.
– Odbiorcy chętnie sięgają dziś po artykuły, które dostarczają konkretnej wiedzy w określonym obszarze, niejako przy okazji prezentując produkt czy usługę korespondującą z poruszanym tematem. Reklama natywna jest szczególnie skuteczna, bo jest doskonale dopasowana do zainteresowań odbiorcy i – co ważne – pozostaje nieinwazyjna – mówi Monika Rosmanowska, właścicielka Akapitu.
Z wyczuciem o produktach i usługach
W ciągu pierwszego roku działalności firma zdobyła doświadczenie w pracy z największymi graczami na polskim rynku. Współpracując z Wirtualną Polską, Akapit przygotowuje treści dla takich spółek, jak m.in. PKN Orlen, PKO BP, Orange, Samsung, Canal+ oraz instytucji, w tym BGK, ARP czy PFR. Akapit obsługuje także medialnie największe wydarzenia gospodarcze w kraju, w tym Forum Ekonomiczne w Krynicy, IMPACT czy Kongres 590 w Rzeszowie, a także za granicą – m.in. Money 20/20.
– Oferujemy szeroki zakres usług związanych z obsługą medialną oraz marketingową, w tym przede wszystkim przygotowanie tekstów i wywiadów natywnych. Tworzymy też informacje prasowe, scenariusze filmowe oraz artykuły sponsorowane – wylicza Monika Rosmanowska.
Mocną stroną firmy jest fotografia oraz grafika. Akapit specjalizuje się w fotografii reportażowej, lifestylowej, portretowej i produktowej. Oferuje usługi z zakresu identyfikacji wizualnej oraz projektowania i składu publikacji. Tworzy treści z zakresu wideo marketingu, będące m.in. uzupełnieniem artykułów, relacjami z wydarzeń czy filmami instruktażowymi.
– Jesteśmy elastyczni i otwarci, rozumiemy potrzeby partnerów biznesowych. Przygotowywane przez nas materiały nie tylko w nowatorski i interesujący dla odbiorcy sposób prezentują określony produkt czy usługę, ale też budują dobre skojarzenia z daną marką. Działamy z dużym wyczuciem, wiedząc, że sekret dobrej reklamy natywnej tkwi w odpowiednim wyważeniu informacji interesujących z punktu widzenia odbiorcy, czytelnika oraz klienta – tłumaczy Monika Rosmanowska.
To, co wyróżnia Akapit, to także szerokie spektrum działania. Tworzone przez firmę materiały dotyczą różnych branż i zagadnień, w tym m.in. ekonomii, turystyki czy kultury.
– Wyróżnia nas również jakość i kompleksowość oferowanych usług. Klienci Akapitu otrzymują pełen pakiet materiałów promocyjnych, dostosowanych nie tylko do ich potrzeb, ale też grupy docelowej i specyfiki medium, w którym będą publikowane – zapewnia właścicielka firmy.
KPT – impuls do rozwoju
Dołączając do społeczności KPT firma liczy przede wszystkim na impuls do dalszego rozwoju.
– Kielecki Park Technologiczny przyciąga swoją twórczą energią, za którą odpowiadają niezwykle kreatywni i pozytywni ludzie, pracownicy oraz lokatorzy KPT. To miejsce nikomu nie pozwala stać w miejscu – mówi Monika Rosmanowska.
Akapit działa od roku, ale jego założycielka ma za sobą 15 lat pracy w mediach.
– Pracowałam w dziennikach, także ogólnopolskich, oraz współtworzyłam magazyn lifestylowy „Made in Świętokrzyskie”. Od trzech lat, a od roku jako Akapit, zdobywam doświadczenie w reklamie natywnej. Przyszedł czas, by zacząć to robić na większą niż dotychczas skalę.
Co ciekawe, firma działa przede wszystkim na warszawskim rynku, współpracując nie tylko z Wirtualną Polską, ale też z Agencją Medialną Strategic Advisors.
– Tymczasem ogromny potencjał drzemie w Kielcach. Jako lokatorowi KPT dużo łatwiej przyjdzie nam, przy pomocy innych działających tu firm, ten potencjał wykorzystać – wierzy Monika Rosmanowska.
Nie uda się to jednak bez kolejnych osób współtworzących firmę.
– W tej chwili Akapit na stałe współpracuje z fotografem, grafikiem, redaktorką i pośrednikiem, który zajmuje się drukiem materiałów. W ciągu najbliższych trzech lat ten zespół powinien się co najmniej podwoić – zapowiada Monika Rosmanowska.
Galeria zdjęć