Aktualności

2020-04-15

Jak sprzedawać w social mediach - szkolenie online

Na kolejne szkolenie online zaprasza Kielecki Park Technologiczny 21 kwietnia. Tym razem mowa będzie o tym jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych.

Szkolenie odbędzie się przy użyciu platformy livewebinar.com i poprowadzi je Bartosz Paczyński z Content Hero, który od ponad 10 lat działa w branży digital marketingu, strategii reklamowej oraz kampaniach sprzedażowo-wizerunkowych. Wykorzystuje Internet we wszystkich jego kombinacjach do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 6 lat szkoli, konsultuje, optymalizuje marketing i biznes swoich Klientów. Jest mentorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Wykłada w Szkole Ashanti. Był prelegentem w Akademii Leona Koźmińskiego, licznych Fundacji i Akceleratorów.
W portfolio – agencji Content Hero znajdują się takie firmy jak: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, Axel Springer Polska, Techland, Calypso Fitness, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski.

Główne zagadnienia:
Jak generować klientów poprzez wizerunek eksperta?
Jak połączyć social media z networkingiem w świecie realnym?
Jakie darmowe narzędzia wykorzystać do budowania wizerunku eksperta?
Jak nawiązywać relacje i budować zaufanie wśród ściśle wybranej grupy docelowej?
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiadając na potrzeby Klientów jeszcze przed tym jak zadadzą pytanie?
Jak wykorzystać systemy reklamowe by efektywnie?
Jak stworzyć efektywny lejek sprzedażowy bazujący na narzędziach internetowych?
Jak w sposób naturalny pokazywać swoje umiejętności i kompetencje?


Szczegóły szkolenia:

Szkolenie Social Selling Moduł 1
Godziny: 10.00-12.00

Social Selling – czym jest i jak dzięki technikom Social Sellingowym zbudować przewagę nad konkurencją.
-Wstęp do technik promocji firmy i osób z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
-Wymiana doświadczeń i obserwacji nt. technik i stylu prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych
-Analiza grup docelowych uczestników szkolenia i dopasowanie grup do wybranego portalu społecznościowego
-Dowiesz się też czym jest Zerowy Moment Prawy i dlaczego warto o niego zadbać

Analiza potencjałów grup odbiorców w wybranych mediach społecznościowych
-W zależności od tego komu i co dokładnie sprzedajesz kluczowe jest określenie, w którym miejscu w Internecie przebywają Twoi Klienci
- Poznasz narzędzia analityczne Facebooka oraz LinkedIn
-Narzędzia te pokażą dokładną demografię, dane behawioralne i wielkość grupy docelowej na wybranym portalu
- Dowiesz się dlaczego aby skutecznie sprzedawać trzeba zacząć od analityki
-Aby dobrze sprzedawać trzeba wiedzieć komu mamy zaspokoić określone potrzeby.

Modele aktywności w mediach i techniki budowania pozycji eksperta
-Omówimy modele aktywności w mediach społecznośicowych
-Dowiesz się dlaczego warto a nawet trzeba tworzyć autorski content dopasowany do grupy docelowej
-Poznasz sposoby dzięki, którym tworzenie treści będzie łatwe i przyjemne
-Zaplanujesz harmonogram i strategię działań w mediach społecznościowych

---------------------

Szkolenie Social Selling Moduł 2
Godziny: 12.15-14.00

LinkedIn Marketing a Social Selling
-Poznasz skuteczne techniki promocji na LinkedIn
-Dowiesz się jak naturalnie i skutecznie budować sieć kontaktów
-Przeanalizujesz swój SSI (socia lselling index)
-Poznasz techniki sprzedaży bez sprzedaży
-Dowiesz się jak zbudować profil osobowy by zaczął sprzedawać

Facebook Marketing a Social Selling
-Poznasz skuteczne techniki bezpłatnej promocji na Facebooku
-Dowiesz się dlaczego nie zawsze fanpage jest dobrym rozwiązaniem do promocji Twojej marki
-Poznasz możliwości reklamowe na Facebooku – nawet jeśli ich nie wykorzystać dobrze je znać.
-Przeznaczymy dużo czasu na darmowe działania na Facebooku, które przekładają się na sprzedaż
-Przeanalizujemy takie sposoby promocji jak konkursy, opinie, marketing szeptany, grupy

Video Marketing i YouTube Marketing
-Dowiesz się dlaczego inwestycja w Video to droga do sukcesu
-Poznasz techniki promocji materiałów video w Social Media
-Dowiesz się jak promować materiały video by generowały tysiące wyświetleń w grupie docelowej
-Poznasz techniki pozycjonowania filmów na YouTube
-Przejdziesz praktyczny kurs podstaw nagrywania materiałów na potrzeby promocji w Social Media (praca z kamerą)
-Dowiesz się jak działają i dlaczego warto korzystać z reklam na YouTube

-------------------------

Szkolenie Social Selling Moduł 3
Godziny: 14.30-16.00

Profesjonalna komunikacja i obsługa Klienta w social media
- Dowiesz się jak znaleźć Klienta w mediach społecznościowych
- Poznasz techniki skutecznego Client Service dzięki Facebookowi, LinkedIn i Instagramowi
- Dowiesz się dlaczego największe marki skupiają dużą uwagę nad wizerunkiem w mediach społecznościowych i dbaniem o zadowolonych klientów
-Dowiesz się jak łatwo zintegrować Messengera z Twoją stroną www i zbierać zamówienia prosto z Faceoboka
-Poznasz techniki jak wykorzystać Boty na Messengerze w generowaniu leadów i obsłudze klienta

Landing Pages i Lead Generation

- Dowiesz się jak tworzyć za darmo strony Landing Pages w kampaniach generujących leady
- Poznasz narzędzie pozwalające zautomatyzować kampanie lead generation

Narzędzia pomocne w Social Sellingu
- Poznasz narzędzia ułatwiające i automatyzujące pracę między platformami
- Dowiesz się jak zautomatyzować procesy wymiany leadów pomiędzy takimi narzędziami jak Facebook Ads, CRM, LinkedIn, etc.
- Dowiesz się jak tworzyć systemy sprzedażowe bazujące na kampaniach leadowcyh (płatnych i bezpłatnych)

Sesja Q&A

Więcej informacji i rejestracja: https://www.facebook.com/events/259184558546670/

Powrót