Aktualności
2019-08-14
Media społecznościowe bez tajemnic, czyli kolejne szkolenie Akademii KPT
Artur Jabłoński poprowadzi kolejne w ramach Akademii KPT warsztaty w Kieleckim Parku Technologicznym. Podczas zajęć, które odbędą się 3 października br., poruszone zostaną zagadnienia social media marketingu.
Akademia KPT to cykl profesjonalnych szkoleń i warsztatów, które mogą przełożyć się na zwiększenie kompetencji uczestników i tym samym na poprawę wyników działalności reprezentowanych przez nich firm. Kadra szkoleniowa zawsze składa się z najlepszych, profesjonalnych trenerów i praktyków z branży. Kolejne szkolenie w ramach Akademii KPT poprowadzi Artur Jabłoński, właściciel agencji digitalk, konsultant ds. e-marketingu, autor bloga, szkoleniowec i wykładowca. Podczas spotkania poruszonych zostanie wiele zagadnień dotyczących social media marketingu, w tym m.in. planowanie działań w mediach społecznościowych i mierzenie ich efektywności oraz budowa ekosystemu mediów społecznościowych. Zajęcia oparte będą o praktyczne ćwiczenia oraz analizę case study. Każdy z uczestników otrzyma certyfikat.
Szkolenie odbędzie się 3 października br. w godzinach 9.00-16.15 w budynku Orange Inc. sala Dolina Krzemowa.
Koszt szkolenia: 250 zł brutto
Temat szkolenia: „Media społecznościowe bez tajemnic - gdzie i jak działać, gdy jest ich aż tyle”
Prowadzący: Artur Jabłoński – CEO agencji digitalk
Artur Jabłoński jest właścicielem agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
Program szkolenia:
9:00 - 9:30 Rejestracja uczestników
9:30 - 11:00 BLOK I Wprowadzenie do mediów społecznościowych jako elementu marketingu internetowego.
|
11:00-11:15 przerwa kawowa
|
11:15 - 13:00 BLOK II
Planowanie działań w mediach społecznościowych
|
Komunikacja w mediach społecznościowych
|
13:00 - 13:15 przerwa kawowa
|
13:15 – 14:45 BLOK III
Komunikacja na Facebooku
|
Co poza Facebookiem? Budowa ekosystemu mediów społecznościowych.
|
14:45 - 15:00 przerwa kawowa
|
15:00 -16:15 BLOK IV
Mierzenie efektywności działań w social media.
|
Więcej informacji o tym jak zdobyć bilety
Więcej o szkoleniu w wydarzeniu na fb