Aktualności
2017-07-03
Mouse in A House z sukcesem w Paryżu
Kolekcja dziecięcych ubrań na sezon wiosna/lato 2018 marki Mouse in A House została doceniona podczas targów Trend Space Playtime Paris 2017. Ubrania powstały w Centrum Fashion Design KPT, którego firma jest operatorem.
Jak informuje Kinga Dyk z Mouse in A House, kolekcja na sezon wiosna/lato 2018 nosi nazwę Five Oceans i inspirowana jest głębią i rożnymi odcieniami oceanów, piasku i roślinności. Jedna z sukienek z kolekcji została wybrana przez selekcjonerów Playtime Paris jako jeden z trendów na nadchodzący sezon i umieszczono ją na głównej alei Trend Space SS18. Co ważne, podczas paryskich targów firmie udało się pozyskać nowych klientów z USA i Japonii.
Mouse in A House jest lokatorem KPT i operatorem CFD od dwóch miesięcy. Jak podkreślają właściciele, infrastruktura Centrum pozwala na pełną kontrolę nad każdym procesem tworzenia produktu. To miejsce, w którym można przygotować całą kolekcję od początku do końca - od technologii, wzoru i projektu, poprzez szycie i pokaz, a nawet sfotografowanie efektów pracy.
Firma Mouse in A house zajmuje się projektowaniem innowacyjnej odzieży dziecięcej z ekologicznych tkanin. Są to indywidualne kolekcje ubrań dla dzieci w wieku do 10 lat. Produkty cieszą się dużym zainteresowaniem, głównie wśród zagranicznych kontrahentów. 80 procent sprzedaży stanowi eksport zagranicę, w tym 40 proc. Produkcji trafia do Unii Europejskiej, a pozostała część do USA, Australii i krajów Afryki północnej i Arabii. Spółka stosuje technologię krótkoseryjnej produkcji w oparciu o własne projekty.
Fot. KPT/Mouse in A House
Galeria zdjęć