Aktualności
2016-07-19
Szkolenie w Centrum ICT Kieleckiego Parku Technologicznego
Kilkanaście osób zainteresowanych rozwijaniem swoich informatycznych kompetencji bierze udział w przygotowanym przez Centrum ICT Kieleckiego Parku Technologicznego kursie IT Essentials w ramach programu Cisco Networking Academy.
Kielecki Park Technologiczny w odpowiedzi na zapotrzebowanie sektora teleinformatycznego utworzył Centrum Kompetencji ICT, gdzie znajdują się najnowocześniejsze stanowiska komputerowe, sala Akademii CISCO wraz ze stanowiskami dostosowanymi do realizacji ścieżek szkoleniowych Cisco Certified Networking Associate, CCNA Security oraz Cisco Certified Security Professional. To tu odbywają się profesjonalne szkolenia, jak IT Essentials 5.0 - kurs obejmujący podstawowe zagadnienia związane z budową komputerów osobistych i stanowiący wprowadzenie do bardziej zaawansowanych zagadnień IT. Jest przeznaczony dla osób początkujących. To podstawowy etap w ofercie programu Cisco Networking Academy. Jak informuje Karol Piwowarczyk, który prowadzi zajęcia, kursy w programie integrują tradycyjne i nowoczesne metody nauczania takie jak zajęcia z instruktorem, multimedia, zajęcia w pracowni komputerowej, e-learning oraz symulacje. - Certyfikaty są obecnie bardzo pożądane przez pracodawców prowadzących firmy teleinformatyczne. Kolejny kurs CCNA Routing and Switching pozwala poszerzyć wiedzę z zakresu sieci na nowoczesnym sprzęcie firmy CISCO i również odbywał się będzie w Centrum ICT KPT – mówi Karol Piwowarczyk. Dodaje, że absolwenci kursu rozumieją budowę komputera oraz potrafią montować i konfigurować komputery osobiste, zainstalować system operacyjny oraz rozwiązywać podstawowe problemy związane z działaniem i obsługą komputera i oprogramowana. Umieją również połączyć komputer z Internetem oraz współdzielić zasoby w sieci. Zdobywają umiejętności niezbędne do instalacji, utrzymania i naprawy komputerów oraz urządzeń peryferyjnych, rozumieją związane z tym zagadnienia bezpieczeństwa, a także poznają zasady netykiety i uczą się umiejętności komunikacyjnych nieodzownych w pracy na stanowiskach wsparcia technicznego.
Galeria zdjęć