Aktualności
2012-02-01
Projektowanie usług
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że aby zbudować bądź utrzymać silną markę lub stworzyć atrakcyjną ofertę produktów bądź usług, trzeba przede wszystkim zrozumieć oczekiwania klienta.
Nabywcy gotowi są wspierać i doceniać produkty i usługi tych firm, które dbają nie tylko o sprzedaż towaru, ale przede wszystkim zwracają uwagę na zadowolenie odbiorcy i dostarczają mu zindywidualizowane rozwiązania.
Więcej na temat wzornictwa usług, czyli Service Design znajduje się w poniższym artykule Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
Serdecznie zachęcamy do lektury.
Nabywcy gotowi są wspierać i doceniać produkty i usługi tych firm, które dbają nie tylko o sprzedaż towaru, ale przede wszystkim zwracają uwagę na zadowolenie odbiorcy i dostarczają mu zindywidualizowane rozwiązania.
Więcej na temat wzornictwa usług, czyli Service Design znajduje się w poniższym artykule Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
Serdecznie zachęcamy do lektury.
Artykuł Instytutu Wzornictwa Przemysłowego - pobierz