Aktualności
2011-10-27
Audyty Marketingowe Młodych Firm nabierają rozpędu
Już ponad 10 młodych firm poddało ocenie swoje działania marketingowe w ramach usługi doradczej bezpłatnie oferowanej przez Kielecki Park Technologiczny w ramach projektu "Audyt Marketingowy Młodej Firmy (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu".
Głównym założeniem audytu jest zidentyfikowanie i ocena działań młodych przedsiębiorców (do 3 lat na rynku) a następnie opracowanie rekomendacji w zakresie wdrożenia innowacji marketingowych. W ramach audytu eksperci i konsultanci wizytują przedsiębiorstwa i badają takie elementy zarządzania marketingowego w firmie jak: świadomość otoczenia marketingowego, marketing mix, system analizy i planowania marketingowego, organizacja działań informacyjno-promocyjnych.
W oparciu o dokonaną ocenę opracowywany jest raport z konkretnymi zaleceniami i propozycjami zmian działań marketingowych mających pomóc przedsiębiorcy wzmocnić swoją pozycję na rynku oraz poprawić sprzedaż oferowanych produktów i usług.
Młody przedsiębiorco, jeśli jesteś zainteresowany wejdź tutaj i dowiedź się więcej jak skorzystać z pomocy.
Głównym założeniem audytu jest zidentyfikowanie i ocena działań młodych przedsiębiorców (do 3 lat na rynku) a następnie opracowanie rekomendacji w zakresie wdrożenia innowacji marketingowych. W ramach audytu eksperci i konsultanci wizytują przedsiębiorstwa i badają takie elementy zarządzania marketingowego w firmie jak: świadomość otoczenia marketingowego, marketing mix, system analizy i planowania marketingowego, organizacja działań informacyjno-promocyjnych.
W oparciu o dokonaną ocenę opracowywany jest raport z konkretnymi zaleceniami i propozycjami zmian działań marketingowych mających pomóc przedsiębiorcy wzmocnić swoją pozycję na rynku oraz poprawić sprzedaż oferowanych produktów i usług.
Młody przedsiębiorco, jeśli jesteś zainteresowany wejdź tutaj i dowiedź się więcej jak skorzystać z pomocy.